pondělí 13. dubna 2009

Začátky

Šití z korálků, neboli tkaní v ruce, mě chytilo tak před dvěma lety naplno. Nějaký čas jsem tvořila jen pro sebe, protože s větším množstvím žen do styku téměř nepřicházím, navíc jsem si nikdy moc nevěřila, takže jsem se ani nikde nechlubila, jen občas mi někdo pochválil náramek... Pak vznikl prodejní web fler a já mu propadla.
Nadále svoje věci moc nenosím, protože v zaměstnání je na sobě mít nesmím a těch pár minut, co trvá cesta do práce a z práce to nestojí za to, ale za poslední rok jsem zjistila, že je o moje věci zájem, že se líbí a že zákaznice, které si ode mne koupily šperk, se ke mně občas vrátí...
Upřímně - nejradši tvořím technikou freeform. Je tam příležitost pro fantazii, pro nekonečné kombinace barev, žádná svázanost pravidelným vzorem. Začínala jsem nějak takhle:Od té doby jsem jich udělala spoustu, ale o tom zase až příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat