pondělí 21. února 2011

Lavender

Nesjíždím obchody s hadrama. Nijak zvlášť mě to nebaví. Nevyhledávám slevy, nečíhám na ně. Buď kupuju to, co mi padne do oka (když na to zrovna mám) nebo to už nutně potřebuju a pak lítám jako zoufalec z krámu do krámu, protože představa je úplně jiná než všechno, co je ve všech obchodech k mání, takže nakonec si stejně koupím úplně něco jinýho než jsem původně chtěla...
Ovšem slevě v tomto obchodě jsem fakt odolat nemohla. Směs hedvábí a bavlny, smetanová a levandulová barva... hmmmm...
Nechápu, proč je tak hrozně módní říkat všemu, co si kdo jakože na koleně doma vyspraví, vylepší či vyrobí, zkratkou DIY. Jakožto módnímu looserovi, co asi před půl rokem objevil děsivý svět módních blogů, mi nějakou dobu docela trvalo, než mi došlo, že "dů it jorself". Ještě tak "handmade" - tomu rozumím, ale pod pojmem "udělej si sám" mám tak nějak zažitý ten kutilský časopis :-))
Ale proč o tom vůbec kecám...?

Protože ta levandulová tunika si o něco podobného přímo říkala:


4 komentáře:

  1. Kdy vydáte také nějakou knížku:
    http://www.grada.cz/koralkove-napady-2_6577/kniha/katalog/?newsletter=1
    :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že nikdy :-) Dělám to, protože mi to přináší uspokojení a umožňuje dávat do toho kus sebe. Nechci, aby se z mých šperků staly tuctové kopie, které bude doma šolíchat kdekdo...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné! I ta barva je moc sympatická. Náramek kdyby byl o něco delší, by se určitě líbil mému mláděti jako obojek na její útlý dlouhý krk (já osobně to mám naopak, takže musím mít delší korále nejlíp až na břicho). :-))

    OdpovědětVymazat