pondělí 13. června 2011

POHÁDKA PRO DOSPĚLÉ a Nebe

Hru o trůny jsem dočetla už před pár dny.  A mrzelo mě, že už končí. Hodně. Dokonce tolik, že jsem obešla pár knihkupectví, abych se mrkla, jestli někde není další pokračování z předchozího vydání. I když vím, že další část nově vyjde někdy koncem června. Nebylo, naštěstí :-) Počkám si na vydání vázané. Horší to pak bude s dalším dílem, ten bude až na podzim (a ten jsem zrovna v knihkupectví našla, i čtvrtý) a ten čtvrtý právě až někdy příští rok. Jenže když už vázané, tak ať jsou takové všechny (ovšem nevylučuju možnost, že vyměknu a na estetickou stránku věci se vyprdnu).
Jaká byla Hra? Úžasná!!! Pohádka pro dospělé. Příběh rozehraný do detailů, spousta propracovaných a zajímavých postav, několik dějových linií, které se určitě dřív nebo později protnou, sice absolutně neukončený konec, ale o to větší důvod být zvědavý, jak to bude dál...

A před chvílí jsem dočetla další knížku, někdy v lednu ji pár ženských zmínilo v jedné internetové diskuzi, putovala pak od jedné ke druhé, mně se čekat nechtělo, až doputuje, takže jsem zakoupila. Dostala jsem se k ní až teď, ačkoliv jsem ji sehnala už v únoru. Hana Adronikova - Nebe nemá dno. Ještě se k ní zřejmě vrátím (mám k tomu tak trochu důvod), teď jen tolik, že rozhodně stojí za přečtení a jsem moc ráda, že ji mám.

Teď se tu pár dní asi neukážu, ale jakmile začnu ukázněně srůstat, ozvu se :-)

Na ukázku jen něco málo z jedné zakázky:



A trošku pozdního jara:



6 komentářů:

  1. Teď jsem se koukla na pořad o Haně Andronikové, 13. komnata:
    http://media.bloguje.cz/897894-s-rakovinou-do-peruanske-dzungle.php

    OdpovědětVymazat
  2. Liško, díky za připomenutí. Jsem měla v plánu už delší dobu se na to mrknout, akorát furt bylo něco důležitější, tak teď jsem to konečně udělala :-))

    OdpovědětVymazat