pondělí 20. února 2012

Co takhle nějaký životabudič? Nebyl by?

Nebaví mě zima. Nějak to ve mně vzbuzuje pocit, že mi dny, týdny a měsíce utíkají mezi prsty... Za tmy do práce, celý den v kanclu - spousta nudných hodin a otravných povinností, téměř za tmy z práce, kafe, pospávání v křesle u kafe, protože není chuť ani energie na nic jiného, usnutí u první stránky v jinak zajímavé knížce... Promrhaný čas, promrhané hodiny a promrhané dny. 
Aniž bych byla schopná s tím něco udělat...
V týdnu, kdy jsem zůstala s mladší nemocnou dcerou doma, se všechno zkomplikovalo - co původně vypadalo jako pár dní relativního klidu s možností času na nápady a jejich realizaci, se změnilo na pár dní strachu o tátovo zdraví a když už strach pominul, vystřídala ho hnusná viróza, proležená neděle s horkým čajem a proležené pondělí s příšerným záchvatem migrény.
A v úterý do práce... A koloběh pokračuje...
Asi čekám na jaro. Je to špatný, takhle se přece čekat nemá! Vůbec se nemá na nic čekat! Ale tenhle čas je fakt děsnej...



Souprava, na kterou jsem se zmohla koncem ledna.


A po dlouhé době jeden freeform, doma se mi válí hromada SW rivolí, jenže jak je dělá každej, nebaví mě, tak jsem je aspoň zužitkovala jinak než ostatní :-)

7 komentářů:

  1. Boricua, thank you very much :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemam slov, naprosto nadherna prace!

    OdpovědětVymazat
  3. Mě jako životabudič mj. zabírá i pohled na tvoji úžasnou tvorbu a myslím si, že v tobě musí něco živoucího hořet neustále, jinak bys takové věci nemohla vytvářet. Howgh ;-)Bosorka

    OdpovědětVymazat
  4. Moniko, děkuju :-)

    Bosorko, děkuju za Tvoje slova, to je zas životabudič pro mě ;-))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně jarní souprava - čekání na jaro by se klidně mohla jmenovat. A pak že ta zima k ničemu není.
    Tenhle týden je už předjaří, hurá (na horách ale ne, tam vládne zima). Už je to ve vzduchu!

    OdpovědětVymazat
  6. Páni! Zírám na tu nádheru. Korálkování jako takové se mi moc nelíbí, ale tohle je něco víc - tohle je umění, dar z nebes, fantazie, krása. Myško, jsi fakt dobrá!

    OdpovědětVymazat