úterý 9. dubna 2013

Konspirační teorie ;-)

Začínají mě štvát některý konspirační teorie, co na mě čumí z fejsbůku skoro každej den. Ne že bych byla naprostý skeptik, nejsem naiva - v tomhle světě se děje nepochybně spousta věcí, o kterých kdybychom věděli, asi bychom měli hodně špatný spaní... Ale jsou věci, který změnit můžem a pak taky ty, co změnit nemůžem... A jakkoliv mě občas dokážou některý absurdity vytočit do červenýho, už dávno jsem pochopila, že si tím nasíráním akorát škodím sama sobě.
Takže tak nějak nechápu, proč má někdo potřebu se nechat děsit snůškama nejrůznějších blábolů, aniž by se pokusil si aspoň minimálně ty bláboly ověřit. 

Obětovala jsem asi hodinu a půl čistého času tomu, abych dokázala, že během pár desítek minut jde najít spoustu informací, po kterých alespoň zapochybujete! 

A upozorňuju, že jsem jenom prostý uživatel, ohledně meteorologie naprostý laik. Ale mraky mě fascinujou odjakživa... 

Jak to vzniklo - inu bafnul na mě dnes odkaz na tohle. Nebafnul na mě poprvé, už jsem to před pár dny viděla, zaujala mě ta animace i ty fotky a protože mi to přišlo jako stejný efekt, který dělá voda, když teče např. po cestě a teče přes drobné kamínky, zase jsem to zavřela (tady je to krásně vidět). Když se mi to dnes otevřelo znovu i s výrazem "modifikované počasí" a na můj dotaz, že proč "modifikovaného" jsem se dozvěděla, že tohle přece není dílo přírody, přečetla jsem si i ty písmenka. A tak nějak jsem nepobrala, že tohle proboha může někdo brát smrtelně vážně! Rozklikla jsem odkaz a začetla jsem se...

Aha! Tak ono za to může něco, co se jmenuje haarp. Co je to sakra HAARP? Z Aljašky budou vlnit mrakama do Indickýho oceánu? A dokonce to jakože dokážou naložit na loď a budou třást s Korejcema, aby se probrali? On je ten web vůbec plnej "zajímavostí" ;-)

No tak jsem to zkusila vzít od začátku.
Jednoznačně podobné obrázky jsem našla tady. Odtud už stačilo si jen vygůglit slovo altocumulus. I s obrázkama... 

A tohle se stane, když se tomu proudění postaví do cesty nějaká překážka, vyvýšenina. Bomba, ne? Jeden by si skoro myslel, že už jsou tady! Ti druzí, co přišli tam odněkud shora! A ono ne, ony jsou to pořád jenom mraky... No a když to nejsou ty "lentilky", tak jsou to prostě vlny...
Sama ta divná stránka uvádí odkaz na Wikipedii. Ale prej ne, prej by to vlnění musela způsobovat každá psí bouda. Kluci asi zapomněli, že psí bouda, pohoří na pevnině a ostrov v oceánu je trošku rozdíl... Krom toho si trochu popletli Indický oceán s Pacifikem...

Zkusila jsem argumentovat tím, co jsem našla. Ale ne, že proč prý se tyhle satelitní snímky objevujou až teď poslední dobou, když satelity snímají přece už dlouho!? Použila jsem ten stejný odkaz a fotku na Wikipedii. Fotka vznikla už v roce 2005. Dokonce jsem se fakt trefila i s tím názvem mraků :-) Protože tuhle fotku jsem opravdu rozklikla až jako poslední. Tak mě napadá - když HAARP funguje naplno od r. 2007, jak sakra udělali to vlnění na druhý straně zeměkoule už o dva roky dřív? ;-) Starší fotky jsem nehledala. Ale nepochybuju, že kdybych tomu obětovala ještě další čas, našla bych je.

Týýýwoe! Jak to, že jsou dva vedle sebe?

Květen 2009

Červenec 2012

Vidíte to, jo? Dvakrát na tom samým místě! Musíme! Prostě musíme tady mít nějakou klimatickou zbraň!

Jen tak na okraj - podobnej "průzkum" jsem si provedla před časem i ohledně blbosti jménem chemtrails...

4 komentáře:

  1. Konspirační teorie jsou super. Člověk vidí, že neomezenost lidské blbosti je vážně ohromná.

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt neskutečný, čemu všemu jsou lidi schopní a ochotn věřit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ba :-) Zrovna včera jsem zas narazila na jednu, co tvrdí, že Obamu hlídá mimozemšťan :-))) Taky dobrý!

    OdpovědětVymazat