pondělí 18. května 2015

Absťák...?

Začíná mi chybět blogování. Takové to klasické, kecací. Vykecávací. Žalovací a utěšovací a autopsychoterapeutické. 

Jen nevím, jestli to má smysl tady. Není to anonymní. Příliš mnoho důvodů k autocenzuře. Zvažuju, jestli se vrátit k psaní tady nebo založit novou "identitu" někde jinde a tady nechat jen "pracovní" věci.

Chybí mi ta příležitost k přemýšlení, možnost hodit myšlenky do konkrétních slov, dát tvar úvahám, obavám, pocitům, převádět do ironie a sarkasmu a občas i do srandy vážné i nevážné věci...

Někdy je toho hodně, co člověk nemá komu říct, ale potřebuje tomu dát aspoň tvar...

Jenže... Jenže nevím, jestli je tady to vhodné místo...



A speciálně pro Lišku, která mi tady kdysi napsala, že má ráda vřetenušky :-)



9 komentářů:

  1. Bzunkla vřetenuška! (viz LP Ferda Mravenec)


    Jiný místo? Proč ne. Když o něm budeme vědět :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě popřemejšlím :-) Ještě jsem se nerozhodla...

    OdpovědětVymazat
  3. Mischko, a co oprášit Oázu? Ráda jsem tě tam chodila číst, než jsi to tam promazala a přesedlala sem. A chválím můrky a rybičky!!

    OdpovědětVymazat
  4. Oáza byla na bloguje.cz a bloguje.cz už neexistuje. Oáza je celá někde uložená u mě v počítači ve Wordu, až v důchodu třeba nebudu mít co číst :-))
    Mám právě na mysli něco jako novou Oázu. Ale ne tady.

    OdpovědětVymazat
  5. Mischko já chodím na www.svíce.cz. neznám Oazu, ale myslím, že je to něco v tom duchu. Někteří se už znají, někdo tam přijde po pěti letech zpátky, někdo se tam pohádal a už se neukáže. Nerozumám tomu jak to funguje asi to někdo platí ten web, ale jde to pořád. Bohužel sem tam tam chodí někdo se spamy. sem tam tam nakukuju, nedá mi to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oáza byl před pár lety můj soukromý blog. Jako tento, ale mnohem osobnější. Na jiném, dnes už neexistujícím webu.

      Vymazat
    2. To je dobrý název Oaza. Na svíci je diskuse anonymní, ale může tam každý vyventilovat svůj názor ve článku a potom se mu k tomu někdo vyjádří. Myslím, že není dobré aby se člověk svěřoval komukoliv. Tak si otevře rány na které může vykrvácet. Jenže i na té svíci se dá odhalit identita.

      Vymazat