neděle 18. října 2015

Prokrastinace anglických slovíček... mimojiné :-)

Už skoro měsíc zase angličtina. Tentokrát až do poloviny ledna. Každej den, od osmi do tří... Nalejvárna. Jsem líná se učit slovíčka... Odkládám to a prokrastinuju, pořád si slibuju, že dneska odpoledne už JO! Tento víkend už URČITĚ! ... a zas nic... Sešitek na slovíčka popsanej a já nejsem schopná se je drtit... 

Od léta se toho moc nestalo. Za zmínku stojí určitě výlet na Beaders Best 2015 do Hamburku v srpnu. Utratila jsem tam všechny prachy, který jsem vydělala prodejem za moře za poslední dva roky. Tolik nádhernýho materiálu pohromadě jsem v životě neviděla! To miniaturní sklo ve všech možných podobách a barvách.
Nasyslila jsem si spoustu nádhernýho materiálu... Tak teď jen aby bylo na co jej použít...

Na Etsy pořád chodí poptávky na smrtihlavy a včely... Pořád je odmítám. Na Fleru prodej o ničem, tak si občas říkám, že kdybych sekala ty můry a včely jak na běžícím páse, měla bych z toho asi aspoň nějakej prospěch... Jenže já bych se asi zbláznila, kdybych to měla opakovat pořád a pořád... Umřela bych nudou a prokrastinovala tak, až by mi všichni zákazníci vynadali a poslali by mě do pr...

Něco jsem přece jenom stvořila. Lariat třeba na téma "Hra o trůny" do klubové soutěže, co se jmenuje "Lyanna":


Náušnice s maličkými jinanovými lístky a hedvábím Shibori:


A potom jsem ještě zužitkovala konečně ten krásný čaroit, co jsem si koupila už vloni na Geosvětě, stál mě 500,- Kč a je odněkud od jezera Bajkal:


Jo a málem bych zapomněla! Taky havraní brož na objednávku. Odcestovala do Atlanty - "Nevermore"!


5 komentářů:

  1. Všechno máš krásné, ale en fialový šutřík je nej(o:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, čaroit. Je jen jediné naleziště na světě - někde kolem řeky Čary v blízkosti Bajkalu. Jsem si to onehdá gůglila, když jsem ten náhrdelník dělala. U těchhle šutrů mě vždycky fascinuje, že když je kupuju, tak se většinou dozvím i odkud jsou. Třeba jeden z krásných jaspisů, co jsem měla - Ural. Anebo zkameněliny, bývá u nich napsané, jak jsou staré... Nádhera :-)

      Vymazat
  2. Tomu říkám šperky!
    Jak vyšitý.

    Krásný. Chápu, že se ti nechce švihat můry jednu za druhou, protože při takový superkvalitě to prostě chce originál, a ne se držet nějakýho mustru a jen a jen mustru. To by bylo mrhání originalitou a kvalitou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liško :-) Teď stejně práskám komerci, potřebuju doplnit nějaké věci, co se víc prodávají, do kamenné prodejní galerie, kde mám pár kousků. Na kreativitu mi nějak nezbejvá čas... V hlavně už druhej měsíc pomalu se líhnoucí nápad, tak doufám, že jej za nějakou dobu budu mít možnost zrealizovat...

      Vymazat
  3. Nádherné náhrdelníky. Taky bych si přála, abych byla takhle nadaná na tvoření. Ale to já jsem ráda, že mi krepová lepící páska neslepí ruce k sobě a nohy do kozelce. Takže asi tak to se mnou je. Jsem schopná se zalepit i klasickou izolepou a když mi dáte do ruky lepidlo, přilepím se k podlaze. :D

    OdpovědětVymazat