pondělí 5. listopadu 2018

Time to change something in my life :-)

Hodně se toho stalo a zrovna teď je doba, kdy se věci nejspíš hodně změní.

V minulých měsících jsem sice tvořila, ale jen zakázky, nebyla v tom žádná spontánnost a žádná radost, žádná chuť do nových věcí, žádné nápady...

Poslední zakázka je hotová a trpká příchuť z přístupu České pošty k reklamaci ztraceného balíčku (ty oranžové rybičky z předchozího příspěvku nikdy nedoputovaly ke své majitelce za oceánem) je ještě znásobena tím, že jsem vyrobila 8 (!) párů můřích náušnic na přání (většinu z nich v barevných kombinacích, které si zákaznice vymyslela) a nakonec je zájem jen o 6 párů z nich... Tu hnusnou fialovomodrou kombinaci si namyslela sama... a teď mi je tu nechala...

Teď, po poslední zakázce, si od prodeje dávám pravděpodobně na pár měsíců pauzu. Upřímně si myslím, že na tvorbu nebude čas, až zřejmě někdy od jara. Ale těším se... strašně se těším, že až se věci usadí, bude klid a čas a nápady začnou chodit samy... Protože chuť tvořit už zas mám! 

Jen mě teď zaměstná nejspíš velká životní změna a já si chci dopřát klidu co nejvíc a věnovat se mým blízkým :-)








5 komentářů:

  1. Your work is wonderful! No commission work for this gal! If I make something they like and want, they can have...folks always want something...but ask to "just change the color/shape" and they they don't want or like it. Enjoy your break!!! Again, your work is fabulous!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much, Robbie :-) Fortunately both pairs of those unwanted earrings are already sold :-) Other people want them and it is the best satisfaction for me.

      Vymazat
  2. Hohoooo, to vypadá na těšení se a usazování v novém světě a žádná mrtvolná stagnace! Tomu fandím, ať se ti to všechno povede, vydaří... a samozřejmě přinese ještě něco pěkného navíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liško, mrtvolná stagnace ani náhodou. To bude pěknej fičák! :D Jen nevím, jestli to na mě není velký sousto... Ale čas ukáže.

      Vymazat
  3. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat