sobota 16. května 2009

Konečně!

Poslední zakázka je hotová. Poprvé jsem se pustila do náročnějšího náhrdelníku, zákaznice si přála k jednomu z mých náramků i náhrdelník. Původní náramek byl freeform, ale nějak mi neseděla ta představa, že zavěsím freeformový kousek na šitou šňůru, prostě mi nějak nešlo představit si tvar... Když jsem seděla nad tou spoustou zeleného rokajlu, napadly mě listy...

Náhrdelník je z několika různých lístků, freeform stylem přichycených k sobě. Šňůra, na které je přívěsek zavěšen je spirálová. Náhrdelník vypadá na krku úchvatně...

Jen škoda, že jsem se asi zákaznici netrefila do vkusu. Prý si přála něco víc abstraktního... :-(



V každém případě jsem ráda, že je poslední zakázka za mnou a mám volné ruce k vlastní tvorbě. A pak taky jsem s výsledkem spokojená a to mi dodalo odvahy k tvoření náhrdelníků, čemuž jsem se dosud vyhýbala s obavou, že na to nemám...

Žádné komentáře:

Okomentovat