středa 6. května 2009

Taková malá mezihra

Než se pustím do své poslední zakázky, chtěla jsem udělat jen tak něco svého, abych oživila krámek a taky abych ručičkám dopřála změnu.
Kamínků se mi doma válí spousta, kupuju je už nějakou dobu s tím, že se mi jednou budou hodit, navíc to byl můj nápad zakomponovat je do šitých šperků, většinou lidi obšívají kabošony nebo už broušené či jinak upravované šutýrky, což mě až tak nebere, dělá to kdekdo.
Jakmile zjistím, že někdo začal dělat stejné věci jako já, přestanou mě bavit. Přestane se mi chtít se jima zabývat, vymýšlet jejich novou podobu, když zapadnou mezi spoustu ostatních podobných věcí.

Proto mě napodobování a všelijaké vysosávání cizích nápadů tak štve. Protože mi to bere chuť do tvoření.

Tak tady je:



Sahara Sun...

1 komentář:

  1. Máte ozaj krásne a nápadite výtvory. No dovolím si troška oponovať na temu napodobovania. Čo ak má niekto šikovné ručičky, možno tak ako Vy, len skrátka nie je až tak kreatívne nadaný? Ale rád by si niečo pekné vytvoril.
    Myslím, že aj keď niekto napodobňuje, tým že je to ručná práca, nikdy dva akože rovnaké výtvory, nebudú rovnaké!
    Prajem veľa úspechov a aby Vás kretívna múza nikdy neopustila :)
    Kukula

    OdpovědětVymazat