pondělí 26. září 2011

Zpět...

Už je to pár dní, co jsem zpátky. Ještě jsem se moc nevzpamatovala...
Proč ty dny dobré a příjemné musí uběhnout 10x rychleji než ty obyčejné pracovní? 
Jedla jsem.
Pila jsem (skoro každý večer).
Válela jsem se v solárku, ve vířivce, v sauně a na posteli.
Občas jsem i chodila po horách (třeba ten den, kdy jsme šli dolů do městečka na horkou medovinu s tím, že nazpět pojedem nahoru tím posledním autobusem, co podle jízdního řádu měl odjet v 16:55 a když jsme tam cca v 16:45 viděli odjíždět prázdný autobus, nenapadlo by nás, že nám ten hajzl ujel, tím spíš, že nám ujel schválně a my tam čekali jako paka až do 17:05 a pak kvůli tomu šlapali 6 km nahoru za hodinu a nějaký drobný, abysme stihli večeři a ještě jsme toho zm*da v půlce cesty viděli, jak se pak po silnici vrací dolů...).
Odměnili jsme se téměř hodinou ve vířivce se svíčkama a šampaňským a přáli jsme si, aby to ten podrazák autobusácká mohl vidět...
Zase se mi potvrdilo, že jet jen tak, sama, naslepo, bez kámošek, je lepší volba než v grupě bab, které se znají z práce a pak těch 14 dní stráví přísně spolu, protože se mezi ně už nikdo nevejde. Baví mě potkávat cizí lidi a poznávat a pozorovat a bavit se a poslouchat a sbližovat se a kecat po večerech... JO!
Neušila jsem skoro nic. Ten jeden kousek jsem honem dodělávala o víkendu doma. Na netu jsem byla všehovšudy pár minut a vůbec mi nechyběl. 
Bude se mi stýskat...


Ale přece jenom je ten další hotov:

8 komentářů:

  1. Anni, já vím, že se piplám zase s jinými věcmi, ale tohle je pro mě skoro nepochopitelný, že ti ten vzor vyjde. Krásný.

    OdpovědětVymazat
  2. byla by z vas dobra cizinka :)

    vzdycky kdyz koukam na vase FO mam nutkani si jit koupit pytlik perlicek (sit neumim ale ono je to tak inspirujici)
    :)
    h.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, on nevyšel sám od sebe, napřed jsem vyšila těma maličkýma šedýma a černýma korálkama tu osnovu a těma většíma to pak vyplňovala :-) Byla to pakárna...

    OdpovědětVymazat
  4. Guauuuuuuuuu, unos paisajes preciosos y el brazalete.....Magnifico.....

    OdpovědětVymazat
  5. Hano, proč by ze mě byla dobrá cizinka? A přiznám se, že nevím, co je to FO... :-)))
    K té chuti k nákupu perliček - zrovna dnes jsem natrefila na tenhle článek: http://stastnyblog.wordpress.com/2011/09/27/proc-je-tak-tezke-prestat-se-porad-pripravovat-a-zacit-doopravdy-neco-delat/

    OdpovědětVymazat
  6. FO je finished object = dohotovene dilo :)

    s tou cizinkou me to jen tak napadlo , prislo mi ze mate rada nezname prostredi ... coz je vlastne denni chleba cizincu :)

    s tema perlickama je to tezko, ja na sobe nesnesu sperky (jinak bych si u vas uz davno nejaky kousek pro radost koupila), ale moc se mi libi jako medium, uvazuju ze bych je nejak zakomponovala do mych pletenych veci ...
    h.

    OdpovědětVymazat
  7. Very-very romantic *)

    Helena_VS
    *)

    OdpovědětVymazat
  8. Thank you :-) I have not cyrillic in my PC, so "sposibo" :-))

    OdpovědětVymazat