pondělí 26. září 2011

Zpět...

Už je to pár dní, co jsem zpátky. Ještě jsem se moc nevzpamatovala...
Proč ty dny dobré a příjemné musí uběhnout 10x rychleji než ty obyčejné pracovní? 
Jedla jsem.
Pila jsem (skoro každý večer).
Válela jsem se v solárku, ve vířivce, v sauně a na posteli.
Občas jsem i chodila po horách (třeba ten den, kdy jsme šli dolů do městečka na horkou medovinu s tím, že nazpět pojedem nahoru tím posledním autobusem, co podle jízdního řádu měl odjet v 16:55 a když jsme tam cca v 16:45 viděli odjíždět prázdný autobus, nenapadlo by nás, že nám ten hajzl ujel, tím spíš, že nám ujel schválně a my tam čekali jako paka až do 17:05 a pak kvůli tomu šlapali 6 km nahoru za hodinu a nějaký drobný, abysme stihli večeři a ještě jsme toho zm*da v půlce cesty viděli, jak se pak po silnici vrací dolů...).
Odměnili jsme se téměř hodinou ve vířivce se svíčkama a šampaňským a přáli jsme si, aby to ten podrazák autobusácká mohl vidět...
Zase se mi potvrdilo, že jet jen tak, sama, naslepo, bez kámošek, je lepší volba než v grupě bab, které se znají z práce a pak těch 14 dní stráví přísně spolu, protože se mezi ně už nikdo nevejde. Baví mě potkávat cizí lidi a poznávat a pozorovat a bavit se a poslouchat a sbližovat se a kecat po večerech... JO!
Neušila jsem skoro nic. Ten jeden kousek jsem honem dodělávala o víkendu doma. Na netu jsem byla všehovšudy pár minut a vůbec mi nechyběl. 
Bude se mi stýskat...


Ale přece jenom je ten další hotov:

8 komentářů:

  1. Anni, já vím, že se piplám zase s jinými věcmi, ale tohle je pro mě skoro nepochopitelný, že ti ten vzor vyjde. Krásný.

    OdpovědětVymazat
  2. byla by z vas dobra cizinka :)

    vzdycky kdyz koukam na vase FO mam nutkani si jit koupit pytlik perlicek (sit neumim ale ono je to tak inspirujici)
    :)
    h.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, on nevyšel sám od sebe, napřed jsem vyšila těma maličkýma šedýma a černýma korálkama tu osnovu a těma většíma to pak vyplňovala :-) Byla to pakárna...

    OdpovědětVymazat
  4. Guauuuuuuuuu, unos paisajes preciosos y el brazalete.....Magnifico.....

    OdpovědětVymazat
  5. Hano, proč by ze mě byla dobrá cizinka? A přiznám se, že nevím, co je to FO... :-)))
    K té chuti k nákupu perliček - zrovna dnes jsem natrefila na tenhle článek: http://stastnyblog.wordpress.com/2011/09/27/proc-je-tak-tezke-prestat-se-porad-pripravovat-a-zacit-doopravdy-neco-delat/

    OdpovědětVymazat
  6. FO je finished object = dohotovene dilo :)

    s tou cizinkou me to jen tak napadlo , prislo mi ze mate rada nezname prostredi ... coz je vlastne denni chleba cizincu :)

    s tema perlickama je to tezko, ja na sobe nesnesu sperky (jinak bych si u vas uz davno nejaky kousek pro radost koupila), ale moc se mi libi jako medium, uvazuju ze bych je nejak zakomponovala do mych pletenych veci ...
    h.

    OdpovědětVymazat
  7. Thank you :-) I have not cyrillic in my PC, so "sposibo" :-))

    OdpovědětVymazat