pondělí 9. listopadu 2015

Severská krimi a tak dále

Hltám knížky poslední dobou.

V knihovně jsem vyhmátla hned za sebou druhý a třetí díl kriminální trilogie Vraní dívka autor Erik Axl Sund (pseudonym). Není to nijak zvlášť úžasný, spíš mám dojem, že poslední dobou jsou kriminálky čím dál krutější a zvrácenější - na úkor promyšlenosti zápletky... bohužel. Tohle je jeden z těch případů. Jako - číst se to dá, ale že by to byl nějakej zázrak... 

Ale hodně dobrý čtení byla Skála od Petera Maye. Koupila jsem si tu knížku už v létě, protože mi ji kdosi na Facebooku doporučil a dostala jsem se k ní až nedávno (no jo, to je to půjčování dalších a dalších knížek z knihovny, i když si pokaždý svatosvatě přísahám, že jen vrátím a nic si odtud už neodnesu). Je to taky trilogie, takže jsem mazala pro druhej díl s tím, že třetí díl si zkusím napřed přečíst z knihovny, neboť jsem se dočetla, že je z těch tří nejslabší... No, takže to dopadlo tak, že Šachové figurky (3. díl) jsem dočetla včera, půjčený z knihovny, aniž jsem četla ten druhý díl, který mám doma v knihovně, že... A počítám, že si Ježíškovi napíšu, aby mi ho taky koupil, ať mám doma tu trilogii pěkně kompletní, protože nepochybuju, že je dobrá celá. Včetně toho třetího dílu :-)

Taky jsem natrefila náhodou naposledy v knihovně útlou knížečku Nikdy nevíš od Rozmar Kopecké, od které mám dva ušité medvídky doma u postele a kdysi jsme se občas na FB nebo jinde na netu potkávaly. Nebyl to žádný silný příběh ani dramatická zápletka - i když je to detektivní příběh z Krušných hor, jak je napsáno na obálce, vlastně to bylo jen takové povídání... ale mně při večerním čtení v posteli tak nějak sedla do nálady. Jako špetka osvěžující reality do těch drastických, dramatických a hodně krutých zápletek severské krimi :-)

Pokud se týká korálí, tak to flákám. Tedy ne zas tak moc, dělala jsem nějaké věci do galerie,  a ukázky na příští kurz tento měsíc v Praze, takže na net z toho nešlo nic. Až tenhle náhrdelník: 



Poslední asi dva týdny se mi začalo stýskat po jehlicích a přízi, když jsem četla články u Lišky a Lišky :-) Možná potřebuju nějakou změnu... Takže ta bedna s přízemi a hromadou jehlic, co stojí v ložnici u postele, se možná dočká své rehabilitace...

Žádné komentáře:

Okomentovat