úterý 10. října 2017

Staronový věci...

Trochu doženu deficit, protože jsem se přes léto zas tak úplně neflákala a sem tam i něco stvořila.
Taky na sobě poslední dobou trošičku pracuju, protože jsem začala dělat i návody, který teda zatím neprodávám on-line, ale používám je na kurzech. Ještě pár jich vyrobím a bude to skoro dokonalé :-)

Třeba mám už návod na tyhle naivní rybičky:


Trošku jsem lariatila, tj. spáchala dva tyhle vázací náhrdelníky bez zapínání:



Jeden vyšívaný náhrdelník trošku ve stylu etno - se zkamenělinou a keramickými kabošony:


Jednoho strakapouda na zakázku na Slovensko:


Dvě malé můrky (mimochodem - i na ně bude návod):



Dvě ryby na zakázku (snad si je zákaznice vezme, zatím pořád čekají):




A konečně jednu úúúúúplně jinou včelu, která byla původně tak napůl na zakázku, protože zákaznice samozřejmě chtěla stejnou jako byla ta stará a já už ji opakovat nechci... No a tahle se jí nelíbila...


V každém případě se naštěstí líbila někomu jinému, takže už ji doma nemám, odletěla...

4 komentáře:

  1. Krásné věci, jako malované, gratuluji k tvé šikovnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky moc za komentář :-) Já se bála, že s těma pauzama, který tady mám, už sem nikdo nechodí :-)

      Vymazat
  2. Krásný! Veškerá zvěř a hlavně ty šňůrové náhrdelníky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Liško. Zvěř já dělám ráda, ale nejradši tak, jak chci já :-) Zakázky jsou jen "komerce".

      Vymazat