čtvrtek 9. prosince 2010

Bittersweet...

Marodím. Po několika letech na neschopence. A užívám si to. Druhá ATB konečně zabrala, takže koukám z gauče v pyžamu na filmy...
Včera Eyes Wide Shut. Bože, ten film nemá chybu! Možná jedině Cruise poněkud pokulhává za Kidmanovou, kterou v tomhle filmu fakt absolutně žeru! A jindy na ten film klid není, není dabovanej, takže jsem si ho náležitě vychutnala... Mňam, mňam, mňam... Kdo ho doma nemá, dává ho tuto sobotu Nova Cinema tuším ve 22:10.


Zítra bych mohla stihnout ještě Hořký měsíc, to taky můžu :-)

Jinak ovšem mají poslední dny poněkud hořkosladkou příchuť...

3 komentáře:

  1. Ahoj Mischo. Promiň, že z čiré zvědavosti využívám Tvůj blog, ale mám na Tebe prosbu. Můžeš mi napsat, jak tenhle příběh vlastně dopadl? Včera v noci jsem na něj koukala, bohužel v momentě, kdy si Cruiseho pozval ten starší chlápek, aby mu řekl, že to na něj bylo nahrané a on mu oponoval, že ta šlapka doopravdy umřela, se moje roční dcera rozhodla, že bez matky prostě spát nebude a já to nemohla dokoukat. A teď marně na netu hledám pointu... Pokud mi věnuješ pár řádek, moc díky :o) Tereza

    OdpovědětVymazat
  2. :-))) on už to byl víceméně konec, akorát se pak vrátil domů a když vešel do ložnice, našel ženu spát v posteli a na jeho polštáři ležela položená ta ztracená maska. Rozbrečel se, ona se probudila a on jí všechno řekl. Pak je akorát scéna jakože na vánočních nákupech, kdy jsou i s dcerou někde v obchodňáku a mají spolu rozhovor, který končí zajímavě :-). Mrkni na to tady, věřím, že i pokud neovládáš angličtinu, pochopíš ta poslední slova: http://www.youtube.com/watch?v=zf8eYU4Ld_8&feature=related

    OdpovědětVymazat
  3. Takže už se to blíží: http://www.sharkan.net/2629-pf-2011-od-bosorky
    (na aktuální stránce zde nešel přidat komentář)

    OdpovědětVymazat