středa 9. února 2011

Mimoň

Dnes večer těžká melancholie... 
Pocit, že občas se některé věci vymykají z rukou. Že občas je člověk vláčen čímsi, aniž může změnit běh věcí příštích, jakkoliv by se sebevíc snažil... Nebo se snažit nechce a chce se nechat vláčet, i když ví, že by neměl...
Můžete si stokrát říkat, že nenecháte lidi, věci, události, aby se vám míchali do života, aby vám dělali vrásky na čele a připravovali vám horké chvilky nejistoty...

Stejně to nakonec udělají...


A tak při melancholickém večeru, který tak krásně začal a tak divně skončil, chci říct, že vím, že z melancholické nálady se vyspím.
A budu se smát věcem stejným, jakým jsem se smála dnes, to je například klíčovým slovům, přes která šel kdosi během posledních čtyřiadvaceti hodin na tenhle blog: "prdelka v saténové košilce" a taky tomuto článku na jednom řeckočeském blogu :-)

9 komentářů:

  1. Jo, tam taky chodím číst, dobré zamyšlení nad partem ;-)Bos.

    OdpovědětVymazat
  2. Those are some gorgeous colors, Beautiful bracelet!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten naramek je super, vlci maky?.......love poppies

    OdpovědětVymazat
  4. Kritti, Robin: thank you :-)

    Bos: v takovýchto případech mám tak nějak dojem, že věci jsou v rovnováze a všechno je tak, jak má být...

    Hana: Děkuju :-)

    Gomba: ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu se mi poslední dobou často stává, že ráno je moudřejší večera. A někdy je i dobrý sen tak jednou do roka, ale nejlépe se vyspím, když se mi nic nezdá.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, nejlíp se vyspím, když se mi zdá něco fakt fakt hezkého... ale to je tak jednou za rok, dva...

    OdpovědětVymazat
  7. To řecké parte mě taky rozesmálo. A myslím, že každý z nás by na parte mohl mít takhle uvedeno jedno či několik jmen, která by způsobila, že nebožtík by povstal z rakve a ztropil kapitální skandál... :-)))

    OdpovědětVymazat