neděle 5. srpna 2012

Srpnová okurková...

Kus dovolené za mnou. Ještě kousek přede mnou. Ani u moře ani jinde v exotických krajích. Povětšinou doma u toho mého "koně", občas je i dost času na to, na co jindy není čas žádný... A tak zkouším nové věci, ale v tom týdnu dovolené stihnu akorát tak chytit nadšení do něčeho nového - a pak zase do práce a zase ospalé krátké večery a nekonečné hodiny v práci... Nikdy nebudu mít dost času...





Háčkované spirály jsem poprvé zkusila před třemi lety, ale nelíbil se mi ani výsledek a ani mě to nebavilo dělat. Podruhé znovu letos na jaře - a zase nic. No ale asi má všechno svůj čas, protože teď jsem tomu propadla totálně a i když prozatím zkouším podle návodů a výsledky si nechávám pro sebe - neskutečně mě to baví, i když k dokonalosti to má prozatím daleko :-)





Dnes večer jsem se taky poprvé dostala ke "spajkům". Ale ty tedy až příště :-)

4 komentáře:

  1. Ani, nikdy nebudu mít dost času, to bych si snad mohla dát do erbu :(
    Ti hadi, pořád v nich vidím korálovky (nomen omen), jsou perfektní.

    OdpovědětVymazat
  2. Mischko, moc pěkné kousky!!! Přemýšlím, zda svého sběratelského koně neopustit a nepřesedlat na tohoto. Jen nevím, zda bych se dopracovala k tvé preciznosti ;-) A o tom čase mi povídej...

    OdpovědětVymazat
  3. Korálovec bude, Leni. Jsem si ho už rozkreslila, příští týden mám dovču, tak třeba na něj dojde už o té dovolené ;-)

    Janah: Preciznost je daň rovnováze za mou normálně běžnou netrpělivost ;-) A každej kůň je dobrej, korálky nebo sběratelství, pokud člověk chodí do práce především pro obživu :-) A to já tedy chodím a po těch letech už v ní nic jinýho neshledávám :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tomu říkám souznění :-))

    OdpovědětVymazat