neděle 18. března 2018

Ňáký kýče a tak...

V minulých dnech jsem si po asi pěti nebo šesti letech dovolila na pár dnů oficiálně zamarodit, přičemž jsem čas na zotavení se z nějakého virového napadení využila k válení se na gauči, čtení knížek (3 kousky), nějakému korálení, bezúčelnému čumění na televizi a příležitostnému cvakání spouští fotoaparátu.
Ve zkratce řečeno - taková malá rekonvalescence :-) Taky příležitost si rozmyslet a zapřemýšlet nad některými záležitostmi stran práce a vztahů. Návštěva jisté osoby mě přiměla pojmenovat některé věci nahlas a už jen samotným vyslovením a jasným formulováním toho, co mi straší v hlavě, se některé věci vyjasnily a posunuly do přijatelnější roviny. Snad tam nějakou dobu zůstanou.

Vypadá to, že něco jako "vítr změn" by mohl během příštích měsíců dost zamíchat těma letitýma usazeninama v mé duši a hlavě... Jen jestli to není moc velké sousto...

Poprvé jsem si úplně sama vyfotila svoje věci, dokonce i s hloubkou ostrosti: 



A tohle byla taková trochu kýčovitá zakázka (ale to je ten kolibřík a to peří taky), ale tyhle další věci už jsou starší a to jsem už nefotila :-)


Náušnice s hedvábím jen tak pro radost a náhrdelník, co jsem začala někdy v lednu a dokončila v únoru.


6 komentářů:

  1. Počkat! Já si vždycky říkala: Ta mischka to má krásně vyfocený... a tos nefotila ty?
    (Skoro z toho mám radost, protože ti nemusím závidět ty tuny krásně nafocených výrobků. Jenom ty výrobky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ne, mně ty čudle na digitální zrcadlovce nikdy nic neříkaly a pojmy jako ISO, clona a závěrka jsem sice znala, ale tak nějak netušila, k čemu konkrétně jsou :-) No tak teď už to vím :-)
      Ty šperky vždycky fotil manžel (tedy ty hezky vyfocené, ty obyčejné občas já mobilem), ale protože čím dál víc remcal a remcal, že se mu nechce to fotit, tak mi prostě nic jinýho nezbylo, než proniknout do tajů manuálního focení...

      Vymazat
  2. No, upřímně mi víc kýčovitý přijdou ty pastelový nášunice než to ostatní - ale proti buřtu žádnej dišputát. Každopádně obdivuju čisté zpracování a chválím za fotku kolibříka.

    OdpovědětVymazat
  3. I'm actually writing about a post from 2013. Do you sell a pattern for your beautiful ginkgo earrings?

    OdpovědětVymazat
  4. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat