čtvrtek 20. prosince 2012

Pečená hovínka a Marina

A blbnutí je v plném proudu...
Dnes první den dovolená, konečně! Uhňácán nějaký počáteční počin týkající se vánočního cukroví... Výsledkem pokusu o čokoládové minimakronky byly dva plechy ukázkových kroucených hromádek lejna :-) Fotku sem dávat nebudu, i když jsem si to samozřejmě zvěčnila. To abych příští rok měla čím si připomenout, jak ten pokus dopadl ;-)
A samozřejmě je jasné, že nic nemůže jít bezproblémově v těchto dnech, proto otravný kašel mladší dcery se ze včerejška na dnešek vyvinul víc než hnusným směrem a to i s teplotou, takže navíc ještě nejen marod, ale taky kňourání kvůli prošvihnutému vánočnímu školnímu jarmarku, třídní nadílce a nejspíš i koncosvětové páteční oslavě narozenin spolužačky v cukrárně na náměstí...
Už několik dní jsem nešila. Své kreativní touhy si ukájím vytvářením a pečením kakaových hovínek...

Ale než jsem se tak zparchantěla: 



A taky ještě náramek na objednávku (k náhrdelníku viz jeden z minulých článků):


Ještě mi to nedá, abych se nezmínila o jedné z knížek, kterou jsem během minulého a předminulého týdne stihla přečíst - Carlos Ruiz Zafón: Marina.


Líbilo. Moc. Jeho knížku Stín větru mám doma, ale rozhodně se mi nelíbila tolik jako tahle. Trošku (no, vlastně hodně) fantaskní, trošku retro, trošku steampunk, trošku poetické, smutné a nostalgické a maximálně čtivé (aspoň pro mě). Když jsem to četla, měla jsem pocit, že v té staré Barceloně jsem a stojím v tom dešti někde na Las Ramblas...

4 komentáře:

  1. Mischko čím dál krásnější, ba co dím, krásnější už to ani být už nemůže. Příjemné Vánoce a hodně zdraví v příštím roce.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné...
    Hlavně se brzo uzdrav.
    Klidné svátky!

    OdpovědětVymazat
  3. Boricua: Thanks :-)

    Eliška Líznerová: děkuju, určitě může! Příští rok se účastním mezinárodní soutěže, zatím vůbec nevím, co budu dělat, ale s tímhle, co tu dosud bylo, to nevytrhnu. Musí to být něco echt! ;-)

    Blogerína: Nejsem nemocná já (až tedy na ten stále oteklý a bolavý kotník, se kterým už dva týdny chodím do práce a všude), to mladší dcera. A děkuju :-)

    Krásné svátky všem :-))

    OdpovědětVymazat