pondělí 18. ledna 2016

Dokonáno jest...

Dneska jsem absolvovala zkoušku. Nevím jak. Dozvím se to minimálně až za týden. Ale podle toho, co jsem tam dneska zažívala, bych řekla, že - je to marný, je to marný, je to marný... Budu ráda, jestli jsem si nepodělala to, co jsem tam měla doteď... 

A zítra po čtyřech měsících poprvé do práce. 
Sbohem ranní posezení u kávy a snídaně :-( 
Sbohem čerstvé rohlíčky všelikého druhu :-( 
Sbohem pěší cesty do školy :-(

Ale upřímně - po dnešku nechci angličtinu minimálně půl roku ani vidět!

Když jsem dělala ten náhrdelník, co je v minulém článku, průběžně jsem si tu práci fotila. Říkala jsem si, že by to třeba někoho mohlo zajímat... 

Když bude zájem, můžu to dělat častěji ;-) Je to aspoň něco, co umím... narozdíl od angličtiny, že.

Hromádka materiálu, většinou koupeného v Hamburku v srpnu/
Material for using - I bought it in August in Hamburg.


Papírové vzory a vystřihnuté části podkladu/
Paper pattern and Lacey's Stiff Stuff underlay:


Keramický kabošon a zkamenělina mořského ježka - přilepeno na podkladu/
Ceramic cabochon and a fossil of a sea urchin - glued on the underlay:


Horní část přívěsku/
The upper part of a pendant:


Miyuki kostičky - ještě nikdy jsem je nepoužila, až teď (taky se tady nedají sehnat)/
Miyuki Cubes used for bead embroidery:




Dokončená horní část/
The upper part is done:


Spodní část přívěsku/
The lower part of the pendant:


Dokončení obou částí/
Both parts are finished:




Spojení obou částí/
Both parts are connected:


Šité šňůry před jejich připojením k přívěsku/ 
Herringbone spiral ropes before their connection to the pendant:


Hotovo :-)
Done.



8 komentářů:

  1. Krááááása! a fotopostupy jsou nejlepší, moc se mi líbí, takže určitě pokračuj. Nu a velice držím palce se zkouškou:)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc.

    Fotky toho, jak šperky vznikají, možná občas budou, ale většinou zapomenu během práce průběžně fotit, takže zdaleka nebude nafocené všechno. Ale něco určitě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotopostup je bezva! A ty krychličkové korálky se mi moc líbí.
    A celek. Ty tvoje šperky jsou krásný předměty a představuju si, jaký je krásný zažít ten proces výroby, jaké rozpoložení k němu patří...

    Angličtina snad dobrý!
    Já jsem se hrozně zarazila-, jaks minule psala, v kolik hodin ráno teď budeš vstávat do práce. Já bych zdechla. Mátožně. Nebo bych musela chodit spát snad v osm večer, abych přežila.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za takovéto fotopostupy, zájem určitě je!
    Přeji, ať se v práci rychle aklimatizuješ, v tomhle počasí to není jednoduché.

    OdpovědětVymazat
  5. Liško, jo, to vstávání je masakr. A spát chodím tak kolem půlnoci. Takže ano, deficit spánku mám takřka neustále, ale ani "dospání" o víkendu to nespraví, protože když spím o dost víc než obvykle, tak mě pak bolí palice, což mi leckdy dokáže třeba zkazit celou sobotu. A tak se snažím ani o víkendu nevyspávat moc dlouho. I když tak do těch osmi si schrupnu :-)

    Chodit spát dřív nedokážu. To mám pak pocit, že jsem kus času, kterej je jen můj (ne pracovní), prochrápala :-)))

    O angličtině zatím nevím nic... žádný výsledky doteď nemám.

    Šperky jsou relax. A seberealizace. A místo, kam se dají transformovat myšlenky a přestavy, které je třeba někam uložit... trvale :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Báro, díky. Už jsem zas zapadla do pracovního procesu :-) A nejdůležitější poznatek - nic mi v tý práci za ty čtyři měsíce neuteklo ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je krasa... :) tak drzim palce na zkousku... ale ty popisky nevypadaji spatne, to zas nebude tak horky, ne?

    OdpovědětVymazat
  8. Sedmi: nebylo :-) Dopadlo to skvěle. Budu to muset rozmáznout v příštím článku :-)

    OdpovědětVymazat