pondělí 4. ledna 2016

Konec už je blízko...

Přidala jsem na pravou stranu blogu jeden gadget. Občas, když nechám nějakou jó vtipnou a trefnou krátkou "review" na Goodreads, linknu to tam. Protože marná sláva, i když šperky čas od času flákám, čtení neflákám asi nikdy. Pořád něco čtu, i když někdy tedy hodně pomalu...

Zkouška z angličtiny se blíží, už zbývají jen necelý dva týdny. Mám pocit, že umím míň, než když jsem do toho kurzu v září nastoupila... Když to nedám, budu v práci mezi kolegy za debila. I když ten blok, co mám v hlavě pokaždý, když mám na někoho promluvit, se snad trošku, aspoň trošičku posunul...

V každým případě mi skončí nádherný období, kdy vstávám po šesté, udělám si snídani, udělám snídani a svačinu dceři, uvařím si kafe, v klidu se nasnídám a vypiju si to kafe, pak se seberu a jdu PĚŠKY do "školy", odkud se cca ve čtvrt na čtyři vrátím domů, když jsem si v polední pauze stihla nakoupit domů čerstvý pečivo ze své oblíbené pekárny v Senimu a udělat si tam v sámošce běžnej nákup. Začne vstávání po páté, cesta 40 km po šesté tam a po čtvrté zase zpátky, příchod domů kolem páté a tahání oschlých rohlíků z kantýny, protože není kdy zajít pro čerstvý a dobrý kus pečiva... Chjo...

Koncem roku jsem došila náhrdelník, na který jsem použila jeden z těch krásných keramických kabošonů, co jsem si koupila v srpnu v Hamburku od těch dvou fešných Poláků a taky zkamenělýho mořskýho ježka, co jsem koupila před rokem nebo dvěma na Geosvětě v Praze. Ještě mi jeden zůstal :-)


2 komentáře:

  1. Krásný.
    Zkamenělěj ježek? No toto! Toho bych ve šperku nehledala. Zajímavý!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak víš jak - do tý fosílie už taky nemám daleko, tak asi proto v nich nacházím zalíbení :-))))

    OdpovědětVymazat