čtvrtek 11. listopadu 2010

24 m/s

Stav počasí: nárazy větru 24 m/s. Ve výsledku neskutečný hukot za okny, ani nevím, jestli v tom vůbec usnu...
Stav mischky: tři svařáky vypité :-) V báru již zavřeno, po sprše poněkud vystřízlivěno. Spousta keců v báru nakecáno...
Výkony dnešního dne: dva kilometry rychlý chůze kvůli vyhledání vhodných lokalit k vyfocení prstýnku a náramku níže, spálená prdel a její protějšek z druhý strany ze solárka, dvě kola v sauně - ááááách, proč je na saunu jen blbá hodina???

Při běhání kolem šutrů a stromů vyfocen prstýnek, co jsem dělala ještě doma a už neměla čas ho vyfotit: 



Náramek, co jsem spáchala už tady - prozatím poslední zakázka do vánoc (k němu bude ještě náhrdelník):


A pak už jen návrat - po cestě jsem potkala "zánik":


A pozor - pro všechny čarodějnice Petrovy kameny:


Hukot za okny zesiluje...V oknech praská pod náporem nárazů větru... Usnu vůbec? Má to cenu jít spát? Spolubydlící spí, má obrácený režim - ráno bývá dřív vzhůru, zatímco já bych ještě spala, zato večer je dávno pod peřinou, zatímco mně se ještě ani trochu nechce spát... A tak tu sedím u noťasu a kecám, jakoby mi ty tři hodiny keců dole v baru nestačily...
Mám tu "nápadníka" :-) 
"Co máš v plánu na víkend?" ptal se... (moje spolubydlící odjíždí na víkend domů)
"Co by? Manžela a obě děti! Přijedou za mnou na víkend."

Dál už se neptal ;-)

3 komentáře:

  1. Super. Máte pěkně sladěné barvy. Nevím, jestli koukám špatně, nebo vám to tam chybí, ale dala bych si ještě nějakou drobnost na ruku. Já sama to beru už hodně automaticky, protože nevyjde z domu bez náramku na běhání. Teď jsem si navíc ještě u koupila náhradní pásky na suchý zip, takže to není jen "kus elektroniky na ruce", ale vypadá to fakt moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat