pondělí 29. listopadu 2010

Jsem mizerná matka!

Fakt jsem mizerná matka. Nemám upečenej ani jeden perníček. Adventní věnce jsem akorát  obešla po cestě na poštu, kde ležely vystavený na zemi u obchodu, když jsem šla poslat balíček. Krom úplných maličkostí nemám ani jeden jedinej pořádnej vánoční dárek, ba co hůř - ani nějak netuším, jak by ty dárky měly vypadat... Nesháním dětem betlém. Na nějaký věnec na dveřích můžete klidně zapomenout... Ostatní matky řeší to, jak do rodiny vnést ten správnej Advent, aby to mělo tu správnou předvánoční atmosféru - já ani ň...

Moje holky byly vždycky chuděrky, když ve školce paní učitelky už někdy začátkem prosince organizovaly vánoční besídku s tím, že děti mají přinést do školky nějaké cukroví, co doma pečou maminky. Já totiž peču až úplně poslední dny před Štědrým dnem, to mívám tak tři, čtyři dny dovolené a v těch dnech pak doháním všechno... Takže v době konání vánočních školkových besídek leží ještě mandle, ořechy, rozinky, čokoláda na vaření a jiné nezbytné propriety, které se stanou později součástí vánočního cukroví, na regálech obchodů...

Místo toho jsem si v neděli koupila koktejlový šaty. No ono mi ani nic jinýho nezbylo, protože černé kalhoty a bílá halenka - fůůůůůůj! A ta šedá sukně je prastará, mám ji bezmála deset let a hodí se tak akorát - na bráchovu svatbu, tam jsem v ní byla naposled. Takže koktejlky. Černé, dlouhé, krásné, drahé, s výstřihem jako hrom...
V souvislosti s tím mě napadá, jakej je pušapka nehoráznej podvod na chlapy! Ve výstřihu to vypadá úchvatně a ve skutečnosti je to akorát divadlo!!! ;-)


Jeden malý fialový kousek s ametystovými středy.

5 komentářů:

  1. Precioso brazalete. Una maravilla!!!.

    OdpovědětVymazat
  2. To by pak bylo divadlo i chlapský ramenatý svršky a náš make-up, podpadky.. Je příjemnější se na lidi dívat, když jsou trochu naaranžovaní;-) Kdybychom chodili v pytlovitých šatech, to by bylo fér? A vem si takovou nuda pláž. Někteří by se raději neměli nazí ukazovat, to ať se raději rafinovaně oblečou ;-)
    Jinak kvality matky se neměří kvalitou perníčků, spíš si myslím, že odpočinutá matka, kt. nějaké to pečivo koupila (u dobrého dodavatele) má na děti víc času a energie.
    V koktejlkách přeji úspěch a zábavu;-)Bos.

    OdpovědětVymazat
  3. No o nudapláži mi povídej :-))) Tam se ti, co se nemusí bát ukázat zašijou někde, aby na ně nebylo vidět, zato se o to víc producírujou ti druzí :-)))

    Cukroví nekupuju, fakt ho radši sama napeču, ale kdyby záleželo na mě - udělám dva, tři druhy a dost, né devatero nebo kolik...

    OdpovědětVymazat
  4. Se školními besídkami v době adventní a cukrovím, které se tam mělo donést, to měla naše dcera podobné, jako ta Vaše, a nijak ji to nepoznamenalo, vyrostla z ní normální mladá ženská, která neřeší kraviny. Co se těchto svátků týče bych klidně zvolala spolu s klasikem: Hlavně se nepředposrat! :-))

    OdpovědětVymazat