pátek 5. listopadu 2010

Co jsem dělala poslední dva večery

Mordovala jsem se s hlasovacím tablem a modlila se u toho, abych neudělala nějakou chybu.
Vypisovala jsem dvě nezávislý ankety. A vypsala jsem dvoje na sobě nezávislý hlasování o stejný věci :-)
Abych dneska zjistila, že dvě nezávislý ankety se sice můžou zdát jako blbost, ale podle mýho je to dobrej ukazatel toho, jestli někdo nemanipuluje výsledky tím, že škemrá po netu o hlasy pro svou věc.

Takže jestli sem chodíte kvůli mým šperkům nebo vlastně i kvůli čemukoliv jinýmu, můžete si prohlídnout těch 46 kousků z dalšího soutěžního kola Fler Beadweaving Teamu, potěšit svý oko, načerpat trošku inspirace třeba kvůli blížícím se vánočním svátkům a kliknout si v anketě na to, co vám do toho oka padlo nejvíc :-)

1. hlasovačka ZDE
2. hlasovačka ZDE (fler)




Toto nemá být reklama mému soutěžnímu kousku!!! Je to jen ilustrační obrázek a přece si na svém vlastním blogísku nebudu vystavovat cizí fotky ;-))

Celá soutěž a vůbec dění kolem ní je moje práce a mně záleží na objektivitě hlasování! Takže rozhodněte prosím svobodně a podle svého vlastního vkusu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat