pondělí 8. listopadu 2010

Voskový ksichty?

Koukám na Magnolii. Zvláštní, amíci dokážou natočit film, kde mají lidi normální obličeje!!! Fakt by tomu jeden málem nevěřil! Americkej film od neamerickýho většinou poznáte už na prvním záběru. Když mají herci obličeje s vráskama, znamínkama, skvrnama a přirozenýma nepravidelnostma, vlasy normální, rozcuchaný nebo prostě zplihlý, určitě to není americkej film. Zato když maj všichni vyžehlený ksichty bez poskvrnky a vypadaj, jako by zrovna vylezli z křídovýho papíru ňákýho lifestylovýho magazínu nebo ze zrovna otevřenýho okna Photoshopu - můžete vsadit krk, že je to emerickej film :-)

No a tyhle fotky vlastně taky vypadly z Photoshopu, protože to šedivý pozadí se prostě musí dát pryč :-)



Tenhle je jen pro mě. Můj první prstýnek. Udělala jsem ho jen tak, bez návodu, protože se mi zrovna chtělo to zkusit :-)

Mám sbaleno. Hory čekají. Když budu moct, tak se ozvu...

1 komentář: