úterý 9. listopadu 2010

Listopadové bouřky?

Už jsem málem zapomněla, jak to vypadá, když se venku žení všichni čerti. Jako noční sova jsem zvyklá ponocovat a chodit spát až pozdě večer, kolem půlnoci a podobně, a tak jsem tu včera seděla (ostatně jako zase teď) u noťasu, čekala, až se tím příííííšerně pomalým tempem načtou stránky a poslouchala, jak venku sviští vichr a do oken poryvy větru vrhají napřed dešťové kapky a pak, když rachot zesílil, ledové krupky. Do toho se asi v půl dvanácté v noci začalo blýskat a hřmět. A pak jsem usnula a přes četné zmatené sny, které si (jako vždy) nepamatuju, se probudila až budíkem ráno.
Ranních 8 km začalo nějak takto:





Ale asi tak šestý kilometr už vypadal líp:



A ten osmý potom skončil takto:


Ovšem už asi tak od pěti odpoledne zase leje. Sedím tu u okna a poslouchám kapky na plechových střechách...
A myslím na to, že od doby, kdy mi bylo přes dvacet, jsem ušla už velký kus cesty. A že na té cestě už spoustu kamenů znám... Už mě nepřekvapí a vím, kde jsou, vím, které jsou oblé a hladké a které ostré a je třeba si na ně dávat pozor, protože zakopnout o ně bolí...
Spoustu jich sice znám, ale co ty, které ještě ne...?

6 komentářů:

  1. Tyjo, to už tám máte pěknou Sibiř, brr. Fotky hezký, ale ven jedině v kompletně zatepleném ohozu ;-) Kameny budeš dál poznávat, no, přece nechceš už teď být Děd Vševěd ;-)Bosorka

    OdpovědětVymazat
  2. Baže, tady to není o "outfitech" ale spíš o těch "outdoorech" :-))) Jsem vybavená, rukavice, šála, pohory, neprofouknutelná bunda...
    Zrovna odpoledne půjdu hledat nějakej vhodnej šutr ;-) Potřebuju vyfotit nový šperky...

    OdpovědětVymazat
  3. krasny. alespon na fotkach. zdravim z jihu. paja-ostrovanka. p.s. to ouzo tu na tebe porad ceka:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný! Cha! Právě tu řádí vichřice jako prase!
    Ach... ouzo... mňam... já právě pokořila tři svařený vína :-))))

    OdpovědětVymazat
  5. Drsný kraj Jeseníky. Tak ty rekapituluješ. Tak to pozor na nápadníky, protože ty jsi ještě mladá, ale já už jim říkám jedině mamrdi.

    OdpovědětVymazat
  6. ivamko, dneska jsem jim říkala "vobšourníci" :-)))

    OdpovědětVymazat